Mnogi igrači su željni korisnici VR slušalica jer pružaju dublji dojam virtualnog svijeta od zaslona računala kroz potisnu interakciju. Troškovi tih uređaja postaju razumni kako se hardver i njihova područja primjene razvijaju: Googleove kartonske VR čaše u kombinaciji s aplikacijom, primjerice – koštaju vrlo malo novca, dok vrhunski uređaji s bržim brzinama osvježavanja, rukom i snimanjem koji se koriste u Gaming-u postaju pristupačni i trenutno se nalaze u stotinama funti raspona.

Prijenos lekcija igre u obrazovne aplikacije stvara neposrednu korist da se učenici mogu potpuno uključiti u virtualni svijet i naučiti svoje lekcije. Studenti bilo koje dobi fascinirani su virtualnim svijetom, što znači da se može razmještati od predškolskog do tercijarnog obrazovanja, a zatim kontinuirano primjenjivati ​​na obuku na poslu.

Velika Britanija zahtijeva svake godine 70.000 novih inženjera kako bi pokrila trenutni nedostatak vještina. A ozbiljan problem koji se trenutno suočava s obrazovanjem STEM (znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika) jest da učenici uče svaki predmet izolirano. U svijetu rada u kojem se traže multidisciplinarne i organizacijske vještine tima, ovo je očiti nedostatak tražitelja posla i poslodavaca.

Dassault Systèmes radi s nekoliko sveučilišta koji razvijaju rješenja za prevladavanje ovog problema. To uključuje međunarodne timove STEM studenata koji kombiniraju različite discipline u realnom vremenu na istim projektima. To je podržano pomoću “inteligentnih”, 3D modela hostiranih u oblaku kao zajednički i objedinjeni resurs za suradnju. Rad u multidisciplinarnim timovima znači komuniciranje, dijeljenje i kombiniranje iskustava i vještina. Učenje na taj način čini studente boljim tržištem rada jer njihovo obrazovno iskustvo i stečeni skup vještina usklađuju se s njihovim eventualnim radnim okruženjem.