Uključi igru

//Uključi igru

Uključi igru

Mnogi igrači su željni korisnici VR slušalica jer pružaju dublji dojam virtualnog svijeta od zaslona računala kroz potisnu interakciju. Troškovi tih uređaja postaju razumni kako se hardver i njihova područja primjene razvijaju: Googleove kartonske VR čaše u kombinaciji s aplikacijom, primjerice – koštaju vrlo malo novca, dok vrhunski uređaji s bržim brzinama osvježavanja, rukom i snimanjem koji se koriste u Gaming-u postaju pristupačni i trenutno se nalaze u stotinama funti raspona.

Prijenos lekcija igre u obrazovne aplikacije stvara neposrednu korist da se učenici mogu potpuno uključiti u virtualni svijet i naučiti svoje lekcije. Studenti bilo koje dobi fascinirani su virtualnim svijetom, što znači da se može razmještati od predškolskog do tercijarnog obrazovanja, a zatim kontinuirano primjenjivati ​​na obuku na poslu.

Velika Britanija zahtijeva svake godine 70.000 novih inženjera kako bi pokrila trenutni nedostatak vještina. A ozbiljan problem koji se trenutno suočava s obrazovanjem STEM (znanost, tehnologija, inženjerstvo i matematika) jest da učenici uče svaki predmet izolirano. U svijetu rada u kojem se traže multidisciplinarne i organizacijske vještine tima, ovo je očiti nedostatak tražitelja posla i poslodavaca.

Dassault Systèmes radi s nekoliko sveučilišta koji razvijaju rješenja za prevladavanje ovog problema. To uključuje međunarodne timove STEM studenata koji kombiniraju različite discipline u realnom vremenu na istim projektima. To je podržano pomoću “inteligentnih”, 3D modela hostiranih u oblaku kao zajednički i objedinjeni resurs za suradnju. Rad u multidisciplinarnim timovima znači komuniciranje, dijeljenje i kombiniranje iskustava i vještina. Učenje na taj način čini studente boljim tržištem rada jer njihovo obrazovno iskustvo i stečeni skup vještina usklađuju se s njihovim eventualnim radnim okruženjem.

By |2017-06-19T10:42:19+02:00lipanj 19th, 2017|Blog|0 Comments