Dizajneri i inženjeri proizvoda danas se nalaze na nišanu kako bi unaprijedili proizvode na brzinu. Potrošaci, krajnji “šefovi” svih tvrtki za razvoj proizvoda, ne žele samo bilo koje proizvode. Današnji potrošaci traže proizvode koji su pametni i povezani, estetski su ugodni, kvalitetni, personalizirani i nude se po cijeni koju su spremni platiti. Konkurencija je gusta, vrijeme na tržištu se skraćuje, a promjenjivi potrošaci zahtijevaju više funkcionalnosti nego ikad. Sve zajedno se kombinira kako bi razvoj proizvoda bio složeniji nego ikad.

Pa kako se onda proizvodači održavaju? Čelnici industrije angažiraju najbolje inženjere i dizajnere koji koriste najbolje alate dostupne na tržištu. U svijetu razvoja proizvoda, to znaci korištenje 3D CAD-a. Bez obzira na to, još uvijek se velik broj proizvoda dizajnira u 2D.

U nedavno objavljenom Tech-Clarity članku pod nazivom “Vodič za prelazak s 2D na 3D CAD”, autor ističe mnoge nedostatke oblikovanja proizvoda koristeci 2D CAD alate. Dok se projektiranje u 2D-u može ciniti lakšim, gubite neke prednosti koje ne bi samo povećale konkurentnost vašeg poduzeća, već bi vas učinile vrijednijima na tržištu rada. Budućnost dizajna je 3D pa se možete kladiti kako će većina poslova zahtijevati kompetentnost u 3D CAD-u.